30 Ağustos 2012 Perşembe

Ve Takımın Son Parçaları


Evden uzaklara gittiyseniz, mutlaka yanınızda olması geken bir kaç şey daha var. Çoğunlukla yanınızdayken pek kullanmasanız da, eğer yanınıza almadıysanız, aksilik bu ya, mutlaka lazım oluverir, murphy kanunu gereği- ki yerçekimi kanunundan daha çok inanırım ben buna :)

Biri ilaç, yaşımız gereği de gerekiyor zaten, ama onun dışında aspirin, ağrı kesici, alerji hapı, yanık merhemi vs. için her yaşa gerekli- yine bir not ekleyeyim, artık tanıyorsunuz beni, biraz fazla temkinliyim galiba, ondan da olabilir bunlar hep :)  

Biri de iğne, iplik, düğme, vs...Gerçi genellikle otellerde olur bu kitlerden ya da ev gezmesinde bulursunuz kaldığınız evde ama, bizim bir farkımız olmalı diğer insanlardan değil mi ya? Elinden iğnesi ipliği düşmeyenler olarak..


İlaç torbamın şişeleri var...


Dikiş setimin dışı etamin, içi keçe..


Kapağına da yazdım adını..


Kareli kumaştan minik bir cebin içine yerleştirdim iğneleri, iplikleri, düğmeleri ve minik kurdele parçaları ile kapanıyor.

Aklıma gelenler için yaptığım torbalar böylece bitti, şimdi test etme vakti, bakalım kullanışlılar mı gerçekten de.. O arada sizin aklınıza başka bir şeyler için torbalar, setler, kap kacaklar gelirse paylaşın, onlara da bir şeyler düşüneyim, elim değimişken dikerim, işlerim gider, ondan mı korkucam yaaa:)

10 yorum:

  1. Aklımda olan herşeyi hayata geçirmişsiniz.
    Ben hepsine bayıldım.
    Dikiş makinam olmadığından yapamıyorum böyle güzellikler. sadece kıskanıyorum :)
    Bende çok temkinliyim, kızım doğduktan sonrada pinpirikli temkinliyim :)
    Eğer makina alırsam ilk iş kendime içi keçe dışı, kaneviçe kitap çantası yapacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Nasıl bir becerikliliktir bu , inanmıyorum. Hem çok güzeller hem kullanışlı. Bravo hobilemece:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  4. Hayranlıkla takip ediyorum ,harikasınız ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok beğendim... hatta bayıldım...

    YanıtlaSil
  7. normalde fazla ilaç kullanmama ragmen nedense her tatile gittiğimde bir torba ılaç alıyorum yanıma ya başım agrırsa ya ateşim çıkarsa ya nezle olursam diye ..bu ilaç torbası tam benim için olmuş sanki:)ellerinize sağlık dikiş setide ilaç torbasıda çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  8. çok güzel fikir.ve harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
  9. Sayfanızda kendimi kaybettim.Ne kadar güzel şeyler üretmişsiniz.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...