5 Mayıs 2014 Pazartesi

Sakin'in S'si


Başladığımda, her şey sakindi..Elim oyalanıyordu işte, başka bir sebebi yoktu. Derken, karışık günler başladığında, kafamı dağıtmak için sarıldım ona, ince ince, her bir desenini ayrı ayrı işleyerek..


Sonra, annem uzanırken yan tarafta, onun her bir kıpırtısında elimden bırakarak, her bir kısa uykusunda tekrar elime alıp, sıkı sıkı sarılarak kumaşa ve iğneye, tek şahidimiz oldu bizim evde geçirdiğimiz son günlerimizde..Ve zaten onun gördüğü son işlemem oldu elimdeki..


Şimdi, yaraları sarmaya çalıştığım, sevgili Toprak'ın dediği gibi "vücuduma batan o iğneleri" çıkarmaya ve "normalleşmeye" çalıştığım bu günlerde bitti Sakin'in S'si..Dilerim bana da sükunet getirir, yastık olup sırtımı yasladıkça, o zor ama çok değerli bir kaç günün hatırasını canlandırıverir ve bu aramızdaki sırrı bilmeyen tüm misafirlere, sadece güzel bir yastık gibi göz kırpar sakin, sessiz ve sevgiyle..

7 yorum:

  1. tatlı arkadaşım, acıyı bal eylemek hiç kolay değil, hatta tüm çabalarım gösterdi ki hiç mümkün değil... ama mış gibi yaşamayı öğreniyor insan... önemli olan müdahale edemeyecek kadar hava kaçırdığımız zamanlarda, silkinip yeniden kendimize gelmek ve mümkün olduğunca mış gibi yaşamaya devam edebilmek... Sükunet ve huzur hep seninle olsun...

    YanıtlaSil
  2. Elifçim çok iyi mücadele ettiğine inanıyorum bu sıkıntılı süreçte,ben nasıl olurdum hiç bilemiyorum...
    Ve acıların nasıl üstesinden gelineceğini, çok güzel öğretiyorsun herkese...
    O yastığın değeri söylediğin gibi paha biçilemez, huzurla kullan canım harika olmuş, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Elif sanırım bu duyguyu en cok ben anlıyorum diyeceğim belki iddialı olacak ama öyle...
    Bende Anacığımı aynı Hastalıktan kaybedeli 9 yıl bitti o en ağır dönemlerinde elimde yapmaya çalıştığım tülbentin hiç düşünmemiştim tabutuna örtüleceğini .......Senin hazırladığın S çok anlamlı (çokta güzel olmuş) baktıkça Annen sana o örtüden fısıldayacak kızım ben iyiyim beni merak etme diyecek geçen günde dediğim gibi unutmak değilde alışmak zamanla Daha dayanılır hissedeceksin.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Eşyaların değeri, bizdeki anılarıyla ölçülür. Bu örtün çok anı biriktirmiş ve değeri çok artmış. Başını koyduğunda anneciğine yaslanmış gibi olursun ki bu da paha biçilmez.
    Zaman her şeyin ilacı arkadaşım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. sen duygularını o kadar güzel anlatıyor ve kendinde yer veriyorsun ki!
    çok etkileyici,benim bile yastığını okşayasım geldi.
    annenin saçlarını okşar gibi sev onu:)

    YanıtlaSil
  6. Elifcim yaşadığımız acı büyükse kolay kolay unutamıyoruz ancak kendimizi iyi hissetmemizi sağlayacak şeylerle avutabiliyoruz, senin nakışlarında ve benim goblenlerimde olduğu gibi ,çok güzel olmuş umarım baktıkça huzur bulursun ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  7. Yaptığın her şey çok güzel ki zaten, bütün işlemelerin...
    Bu yastık da güzelden öte anlamlı üstelik... Sakin'in s'si, insan okurken bile bir duruyor, bakarken bi huzura eriyor, ya da belki anlattıkların böyle hissettiriyor, her ne ise şekerim, dar zamanlarda, geniş zamanlarda, kederde, hüzünde, neşede, iyi ki var böyle sarılacağımız, kafa dağıtacağımız, azcık mola vereceğimiz, bazen yaparken hayattan kısa zamanlar için de olsa kopabileceğimiz işler, iyi ki sen de varsın Elif ;)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...