15 Nisan 2016 Cuma

Mavideydim


Hazır her yer sakinken, tatilciler kendilerini yollara, sahillere atmamışken yapılan tatilin tadı başka oluyor..Hele de bu ortamda evden uzaklaşmak, gündemi daha az takip etmek, sanki ülke değiştirmiş gibi, hafızanızı kaybetmiş gibi, ya da her şey bir kabusmuş ve uyanıvermişsiniz gibi iyi geliyor insanın ruhuna..



Tatil tamam ama, tembellik yok..Çalışmalara da devam bu arada..Patchwork meraklılarının ilk çalışmalarından biridir sanıyorum bu kara kare kumaşlardan yastıkçıklar..Ben de heves ettim ya, bunlardan bir tane diktim evdeki kumaşlardan, arka tarafından da teğellerle büzdürdüm..Sevdim bu patchwork işini, seneye bir kurs bulsam kendime.. Yastık bitince elimdeki hardanger'e de devam.."Bir kupanın insana ettikleri" denebilir bu çalışmama..Yeni fincanlarıma uygun masa örtüsü..Bitince hepsini bir araya getirip fotoğraflayacağım, nasıl da takım olduklarını göstereceğim sizlere, durun, merak edin şimdi biraz:))





Sığacık..Aşık olduk biz sana, yazıyorum bunu buraya, tarihe not düşüyorum, yine görüşeceğiz en kısa zamanda..

7 yorum:

  1. Bu mevsim deniz kenarları çok huzur vericidir. Kırkyama işi de, sabır.... Başka ir şey değil bence :)

    YanıtlaSil
  2. yastık çok güzel olmuş :) büzgü detaylarını çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün havasını o vermiş zaten değil mi? Teşekkürler

      Sil
  3. Pek güzelce! Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil
  4. Pek güzelce! Blogunu keşfediyorum, bana da beklerim kardeş ♥

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...