30 Nisan 2016 Cumartesi

Biraz Renk, Biraz Motif



Ey deniz kenarları, başladınız mı yüzmeye? Kumdan kaleler yapmaya? Sıcaklamaya? Biz baharız henüz, hatta şu "evlerin içi serin" baharlardan..Yorgan da duruyor bizde hala, dışarılarda değilse de evlerde hırka lazım oluyor..Sıcak içecekler, örgüler, hatta sıcak içeceklere örgüler de devam ediyor işte..





Şöyle motifli bir şeyler ben de denemek istedim..Bir kaç renk ip, kolayından bir motif..İnternet sağ olsun, şemalılarından bir motif, zaten 2 kare yapınca bir fincana yetiyor..Şık oldu, değişik oldu..Sadece bu fincanları yıkarken hırkalarını çıkarıp, sonra tekrar giydirmesi? Barbie bebeklerle oynar gibi? Bilmem, çabuk sıkılacağım sanıyorum ama olsun, tığ işi ile uğraşması ayrı zevkli oluyor, kendi ürettiğini kullanması ayrı..Hayata da biraz renk, biraz motif katmalı insan bazen, değil mi? 





7 yorum:

  1. Feci beceriksizim o yüzden ancak uzaktan beğeniyorum. Eline sağlık, çok şirince ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada inanmam..Öyle güzel fotoğraflar çeken birisi bence denese, her şeyin altından kalkar, kalkmaz mı?

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık kupalarınızın motifi çok şirin ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı değil öi? Basit ama çok sevimli geldi bana da..

      Sil
  4. Motifler çok güzel :) ellerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sevdiyseniz ne mutlu bana..Darısı başınıza..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...