19 Eylül 2014 Cuma

Yeni Hobilemece Kavanozları..Yine Eskitme


Serince bir İstanbul gecesinden selamlar herkese..Bugün hava umduğumdan sıcaktı, ama yine de günün büyük bölümünü mutfakta geçirdim ve biraz da kanallardaki kadın programlarında neler olup bitiyor bakarak..Bazen böyle günler de güzel olmuyor mu sizce de?

Bu aralar beni en çok "eskitme"ler heyecanlandırıyor biliyorsunuz, boya ile metal eskitmeler..Sıra sonunda bu kavanozlara geldi, metal kapaklarını ve üzerlerindeki metal etiketlerini zımparalayarak başladım her şeye..

Sonra yine sünger pon pon fırça ile başladım sırasıyla, siyah, gri, burnt amber, sonra biraz daha gri, biraz da beyaz..Sonra tam da kurumadan sildim boyadıklarımı..


Çay-kahve kavanozlarım vardı zaten, bir yerde emaye bir takıma rastlar rastlamaz kapıp eve getirivermiştim ama, içimdeki eskitme canavarına söz geçiremeyince, daha önce yazlıkta kullandığım bu kavanozları da tekrar elden geçirip kullanıma soktum. Belki poşet çay ve poşet kahve kavanozu olur bunlar da..Seviyorum işte ne yapayım, durduramıyorum bazen kendimi..

Daha tamamlamadan seviyorum bazı şeyleri, ilk elime aldığımda, sonunda ortaya neyin çıkacağını bilemeden, merak, şüphe ve heyecanla üst üste boyayıp, etrafında dolaşarak kurumasını beklerken..Bazen katlar arasında renkler değiştikçe, evin farklı yerlerine koyup, biraz seyredip, sonra tekrar yerlerini değiştirirken, taa en başından yani..


Şimdi bu postu da bitirme vakti..Şöyle abajurun ışığında biraz okumak, çokça düşünmek ve ruhumla ilgilenmek zamanı..Yeni projeler, hedefler, hayaller zamanı..


Motif makinası, kış gelirken şallar, battaniyeler, hatta lifler için ne iyi fikir. Sevgili Nurten'de gördüm, aklıma takıldı..Bir tane edinsem, yemek pişerken, boyalar kururken, o aralarda yapsam, eklesem birbirine, yumuşacık yünlere sarsam bu kış her yeri..nurtenbegendi'ye siz de bir göz atın, bakın sizin de aklınızı çelecek, sadece motif matik değil, o birbirinden güzel dikişleri de..

2 yorum:

  1. Ciddi ciddi ve bayağı eski gibi görünüyorlar. Yani antika yerine de geçebilir. Çok başarılı işler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...