1 Eylül 2014 Pazartesi

Hobilemece'nin Konserve Kutuları


Selam dostlar, nasılsınız?

Ben bir yandan sonbahara hazırlanırken, bir yandan da seyahatlere hazırlık yapıyorum. Yani günler yoğun, günler koşuşturmacalı..


2 boy konserve kutumun üzerlerine kara tahta boyası ile etiketler yaptım, tebeşirle yazıp, silip, yine yazıp kullanmak üzere..Ben dedim 1-2, siz deyin kalem, tebeşir...Yalnız bu kara tahta boyasının kıvamı, kapatıcılığı, dokusu çok güzel..Sevdim ben bu boyayı, neredeyse sonbahar kadar sevdim..


Ve son olarak, herkese mutlu bir hafta diliyorum.

7 yorum:

  1. güzel olmuş,ilham verici:))

    YanıtlaSil
  2. Şanslı konserve kutuları !

    YanıtlaSil
  3. elift uğrayamıyorum sayfalara, sayfayı açsamda fotoğrafları göremiyorum, internet sıkıntılı, kısa bir merhaba ve sevgiler bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Sonbahar kadar sevilen boya... :)) Çok güzel. Ben de bu konserve kutularını ilkbahar kadar sevdim:) Çok yaratıcı, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bizler gibi hobicilerin çok işine yarayacağı kesin:))

    YanıtlaSil
  6. en sevdığim şey konserve kutusu değerlendirme ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık :) blogunuzu da çok beğendim, hemen takibe aldım. Ben de beklerim bloguma, benzer kavanoz çalışmaları ben de yapmıştım dilekcebutik.blogspot.com

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...