21 Eylül 2014 Pazar

Deniz Fenerleri


Selam sevgili bloggerlar, kutlamalar nasıl gidiyor?

Zevkle işlediğim deniz fenerlerimle geldim bugün. Bir kaçtan renkten oluşan, sevimli, ufacık, zarif desenleri seviyorum..Hele bunlar bir de kendilerine özel bu çerçevelerine yerleştiklerinde, sanki gülümsediler bana..Sabır, özen ve hayal gücü, işte sonuç.. 



Kanaviçeye zaten bayılıyorum, ama bu Fransız desenleri var ya..Kendimi kaybediyorum şemalarını buldum mu internetten..


Çerçevelerini de koyu gri olan plastik çerçeveleri kat kat mavinin bir kaç tonuna boyayıp, en üstteki beyazı da biraz zımparalayıp fenerlerime özel hazırladım. Eşimin beyaz paspartuları ve çift taraflı bantla Bursa ketenimi gergince çerçeveye yerleştirmesi ile de bu son halini aldı ki, sizler de biliyorsunuz, paspartu ve gerdirme işlemi olmadan en güzel desen bile buruşmuş maydanoz gibi duruyor, yani asıl olay bu..Bu kadar desteğine rağmen, biliyorum ki duvarlarda bir şeyler asılı olmasa da çok farketmiyor onun için. Ama kendi odasının duvarlarına da uçaklı bayraklı bir şeyler asmaya başladığına göre, "kıratın yanında duran ya huyundan ya suyundan..." diyebiliriz galiba :)) 

Balkonlu tabloların yerini aldılar yatak odasında..Mavi beyaz dekorasyona uyum sağladılar hemen, bir de odadaki yelkenli resmine..

Yelkenli demişken, yarın da size biraz sanat kilinden bahsedeyim, yelkenlilerimi göstereyim. Daha onları ne yapacağıma karar veremedim, belki bana biraz fikir de verirsiniz..


3 yorum:

  1. Hepsi harika olmuş güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Çok kibarlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. maviler, deniz fenerleri, birde özenli çalışma verilen emeğin karşılığı kat kat güzellik olarak dönmüş geri, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...