26 Eylül 2014 Cuma

Yazdan Kalanlar


Güneş artık kayboluyor bulutların arasından..Beklediğimiz yağmur bu akşam gelecek ve bu hafta sonu yaza noktayı koyacak sonunda..


Bu yazın mahsullerinden mavi çini desenli örtümü tamamladım. Hobi odamdaki yuvarlak masanın üzerini süsleyecek.


Yazın bitmesiyle artık sahil de boşaldı, çocuklar okula, kadınlar sıcak evlerine, erkekler kapalı yerlerde içecekler çaylarını artık..


Sahilin o renkli, çiçeklerle bezeli görüntüsü bir sonraki yaza kadar hafızalarımızda kalacak, hafızalarımızda ve fotoğraf karelerinde..




Yarın, yazdan kalma bir sofra paylaşacağım, takipte kalın..

9 yorum:

  1. merhaba,
    örtü çok güzel olmuş elinize sağlık, nereden aldınız acaba?
    sevgiler,
    Berrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rico'nun işlemeye hazır örtülerinden, bu tür kanaviçe kumaşları satan yerlerde bulabilirsiniz.

      Sil
    2. ben de aldım sonunda hazır masa örtülerinden ve başladım işlemeye ama bitirmede sorun var sanırım şöyle ki, iplik bitince düğüm atmam gerekiyor mu yoksa işlenenlerin altından geçirip kesmem yeterli mi ben hiç düğüm atmadım doğrusu nedir acaba,
      Berrin

      Sil
    3. Şimdiden kolay gelsin, ellerine sağlık. En iyisi düğüm atmayıp, o ipleri alt kısımdaki bir kaç ipliğin altından geçirerek kolayca sıyrılıp açılmasını önleyecek şekilde sıkıştırmak. Yani aslında sorun yok, merak etme, öyle kolay açılmaz. Yine de böyle bir durum yaşarsan, azıcık renksiz oje sür oraya, yapışsın. İdeal bir yöntem değil ama, tamirat için faydalı olabilir.

      Sil
    4. teşekkür ederim
      Berrin

      Sil
  2. Örtü çok güzel olmuş, renkleri ayrı, desenleri ayrı güzel.

    Yürüyüş yolunuz Bostancı-Suadiye, biraz daha beriye gelseniz, belki de çakışacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah, keşke çakışsak, çarpışsak şöyle bir..Çok da memnun olurdum doğrusu..

      Sil
  3. yaz bitiyor özlenecek şeyleriyle ama,gelen mevsim de ayrı güzel.
    o şahane masa örtün pek pek güzel.bayılırım böyle tek renkte güzelliklerin coşmasına
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hepimiz için neşeli, sımsıcak bir kış olur umarım..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...