24 Kasım 2011 Perşembe

HOME


En son patchuli'de kalmıştık galiba, işte patchuli kokulu mumum ve mum söndürme şeysi.. Tam terimin ne olduğunu bilmiyorum, ben Mudo'dan almıştım, ucundaki boncukları ben ekledim, böyle bir süs yaptım.


Yemek bölümüne geçelim biraz da. O kısımda asılı bir resim. Bazı yerlerine yaldız sürmüşler. Karşıdan bakıldığında dümdüz görünürken, bazı açılardan ağaçlar parlıyor, bazı açılardan nehir çağıldıyor, bazı açılardan dağdaki karlar eriyor gibi. Ama en güzel özelliği kenarındaki krem kahve çerçevesi eşyaların renklerine tam olarak, tastamam olarak hatta uyuyor.


İşte bu yukarıdaki mum, bu English Home mumluğun içinde duruyor. Ben yatak odasına düşünmüştüm alırken ama, eşimin yoğun ısrarı ile yemek bölümünde artık ve çok da yakıştı ne yalan söylemeli.


Ve işte "HOME". Zaman içerisinde belki yüzlerce internet sitesinde, blogda falan gördüğüm bu beyaz ahşap harflerden ben de buldum sonunda. Tchibo'da görür görmez üzerine atladım hatta.



Çoook zaman önce Manisa'da bir dükkandan aldığım iki kedicik de bu harflerin arasında yaşamaya başladılar artık. Yerlerini sevdiler, ne oyunlar oynuyorlar, sık sık farklı harfler arasındalar, durdukları yerde durmuyorlar.


Ama ya bu kedicik? Bu benim değil maalesef, ama bu güzelliği paylaşmadan duramadım sizlerle. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...