28 Kasım 2011 Pazartesi

Çay Kavanozu


Elime geçirdim enamel boyayı, bırakır mıyım? Savulun kavanozlar... Ama cam olanlar. Metal olan çay kutumu boyamayı beceremeyince, hemen cam erzak kavanozlarından birini boşalttım, enamel beyaz boya ile boyadım.


Üzerine güzel bir dekupaj resmi yapıştırdım, şöyle çaylı olanlardan ve Meral Ablanın uğur böceklerinden, (öpüyorum bir defa daha ablacım). 


Kapağını da boyadım tabii ve kapağın tam üstüne iki tane yaprak şeklinde düğme yapıştırdım, çay yaprağıymış onlar da (mesela yani, hayal gücünün sınırı yok).


Hem kavanozun kenarına, hem de kapağına kurdelemi de bağladım, kaymasın diye bir kaç yerinden yapıştırdım ama.

İçine de pek kullanamadığım bal kaşığımı yerleştirdim, renkleri pek uydu, tabii boyu da.

Boyam bitene kadar eylemlerim devam edecek gibi görünüyor, izleyin beni anacığım :)

12 yorum:

  1. Ama yakışmamışmi uğur böceği yalnız sende aşıyorsun kendini hergeçengün bende seni çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. cok ama cok seker olmus.....
    meral hanimin ugur bocekleri hepimize ugur getirsin......
    sevgiler gonderiyorum

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize, emeğinize sağlık
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. E tabii bir nevi açık öğretim okuyorum, Meral Sanatevi'ne devam ediyorum hergün sanal olarak,olsun artık o kadar, hocalarım iyi.

    YanıtlaSil
  5. Çok cici olmuş, izlemeye devam:))

    YanıtlaSil
  6. çok şeker olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmş özelliklede kapağını çok beğendm

    www.hobihane.com

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş gerçekten... ellerine sağlık...
    kaşıkla da tam takım olmuş:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. savulun kavonozlar =)))yorumu gerçekten çok hoş çokta güzel olmuşlar elleriniz dert görmesin sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. çok guzel cok şık olmuş,gule gule kullanın

    YanıtlaSil
  11. Boyan bitince derhal yenisin al, ara vermeden devam et.... Çooook güzel, resim seçimin, kurdelen, kaşığın çok şeker yaaa :)

    YanıtlaSil
  12. herşey okadar güzel ki,evinizi çok merak ettim:)


    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...