26 Ağustos 2018 Pazar

Biraz da Dağ Evi Havası



Biraz örgü sıcaklığı, biraz hardal sıcaklığı, biraz ateş kırmızısı, biraz ekose..Şöyle kış gecelerine uygun bir köşe özledim, dağ evi havasında, gözünü kapatsan, "yanı başında şömine" hissiyle.. 



Bu sıcakta değil tabii..Yastık da, fotoğraf da baharın başlarından kalma.. Zaten içimi ısıtan köşemin verdiği motivasyonla hızla örmeye devam ettiğim benzer renklerdeki battaniye motifim de o yüzden bu karede..Battaniye ayrı konu, şimdi yastıktan bahsedeyim..Kalın penye ipten ördüğüm yastığın arkasını aynı renk duck kumaşından diktim, kenarlarına da aynı ipten kordon şeklinde bir süsü yaptım.

Şimdi mi? Şimdi, penye ipten olduğu için hiiç terletmeyen, arkasındaki duck kumaşı kısmı daha da serin tutan bu yastık, yazın en kullanışlı yastıklarından biri oldu, elimizden, sırtımızdan, ensemizden düşmüyor..Neye niyet, neye kısmet..

Ekoseli olan mı? Onu da sonra anlatırım..Bu sıcakta daha fazla "kış köşesi postuna" dayanmak zor:))


5 yorum:

  1. Bloga donmussunuz çok sevindim, sık sık uğrarım artık, sevgiler
    Berrin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onunla da olmuyor, onsuz da :)) ben de uğramanıza sevindim, sık sık görüşmek üzere artık..sevgiler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. tesekkur ederim, çok kolay, ama çok da kullanışlı oldu..

      Sil
  3. Kesme şeker örneği, ne çok örerdik önceden. yastıklar şahane, keyfiniz bol olsun :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...