22 Ağustos 2018 Çarşamba

Ortanca Aşkına



Amaan, öyle kutulara bir şeyler dolduruvermeyi hiç sevmem ben..Çekmece, dosyalık, modern zamanlarda ise folder insanıyım..Ama ortancayı severim bak..Ortanca deseni gördüm mü, etamine işleyesim gelir, resim mi, hamurla kabartasım gelir..Severim, bahçenin loş kısımlarından mavi mavi fırlamalarını, biraz demirle kırmızı, çivitle mavi ortanca denemelerini..Başardım mı? pek değil..Ama severim bu bin çiçekten bir çiçek oluşturan kat kat, top top güzelliği.. 



Zaten işte bu kutu da ortanca aşkına..Tek renk boyayıp, yaldızla desenlerini belirginleştirmekse de aklımdan geçen, ortancanın mavisi, pembesi, moru beni yine aldı benden, renkli bir kutu çıktı ortaya..Kutuya ihtiyaç olmasa da, bu kutu çok da aman aman bir sanat eserine dönüşmese de, ortanca aşkına kabul işte, ortanca aşkına..:))  

1 yorum:

  1. Epey gezdim blogunuzu . Ne güzel şeyler yapmışsınız. Şu komşusuz apartmanda keşke komşum olsaymışsınız diye düşündüm. Ortak yönler buldum sizde. Böyle sevimli uğraşları olan insanları çok seviyorum çünkü."dildennagmeler.blogspot.com"

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...