6 Eylül 2018 Perşembe

Ortanca, yine ortanca


Eee, ortanca sevip de bu resmi, hamur kabartma yapmadan olur mu? Bu resmi kullanmayana, hatta tek tek bu çiçekleri kabartmayana kız vermiyorlar ayol artık :)) Eksik mi kalaydım yani?? 



Eskitme jeli kullanarak beyazla eskitme, çiçekleri hamur kabartma, yazıları da stencılla yaptım, işte artık herkeslerin pek bi iyi, hatta mutlaka benden daha iyi bildiği gibi..Sonrası, iyilik güzellik..Anlatacak pek bir şey yok, geri kalanı seyirlik, şöyle karşınıza alıp uzuuun uzuuun, doyasıya seyretmelik.. 


Kelebeğin antenleri tel şehriye, yakışmamış mı? Kat kat verniği de yiyince gerçekten de "tel" sağlamlığında oldu..

5 yorum:

  1. Hem akıllı hem becerikli nasıl olunuyor , anlatsana biraz !
    Seviyorum seni 💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah, kulaklarıma kadar kızardım, ben de seni..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ortancaların :) Kelebeğin antenleri de ;)
    Öperim çok çok :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öpüyorum çok, iyi ki uğradın..

      Sil
  3. Çok güzel olmuş,elinize sağlık. Çiçekleri minicik minicik nasıl yaptınız? Kolay bir yöntemi var mı?

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...