15 Nisan 2015 Çarşamba

Hobilemece Önlüklere Bayılır, Bilirsiniz..


Mutfakta bir şeyler uğraşmak kadar, mutfak önlüğü kullanmaya da bayılıyorum biliyorsunuz, hatta dikmeye de..Bu sitedeki bu modeli görünce de dayanmak ne mümkün, üstelik öyle güzel anlatılmış ki her aşaması, galiba bu siteden devam edeceğim dikişlere.. 



Poplinden diktim, daha önce kendi denemelerimde çok ince gelmişti bu kumaş, ama çift taraflı dikince, hatta ön kısmın üst parçasında araya bir de flanel kumaş kullanınca, oldukça tok duruyormuş meğer, acemilik işte..




Bu da arkası, yani istenirse çift taraflı kullanmak da mümkün, ben ceplerini öyle sevdim ki, sanıyorum tek taraflı kullanmakta ısrarcı olacağım..



Mutfağın en güzel yanlarından biri önlükler bence, önlüğümü taktığım an kendimi önemli bir pasta şefi sanıyorum, o an sadece işime konsantre oluyorum ve unutuyorum dışarıdaki dünyayı..Biraz müzik, süslü servis tabaklarım ve Tanrı'nın bizim coğrafyaya lütfu çeşit çeşit sebzeler, meyveler, saymakla bitiremeyeceğiniz yiyecek-içecek çeşitleri, bir sürü kültürden etkilenmiş zengin bir mutfak kültürü..Mutluyum ben mutfakta, bu mutluluğu şık önlüklerle taçlandırmadan olur mu hiç? 


7 yorum:

  1. Kumaşlarımız kardeş :) biri hariç kullandığın kumaşlardan benim de var ve çoook seviyorum onları :) Böyle senin gibi değerlendiremesem de, orda olduklarını bilmek bile mutluluk kaynağı bana :)
    Önlük demişsin ama elbise kadar işi var bunun kuzum :)
    Ellerine sağlık ve ayrıca cebine ben de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar uyumlu olmuşlar ve çok güzel emeklerine sağlık benim dikiş kursum yarım kalmıştı anaokulunu bırakıpta gidemedim şimdide çok pişmanım sizleri görünce içim gidiyor inşaAllah bende böyle güzel şeyler diker ve yayınlarım =))

    YanıtlaSil
  3. detaylar da harika olmuş ..ellerine sağlık ..

    YanıtlaSil
  4. İnce işçilik var bunda önlük deme ! Ömürlük de ömürlük !
    Ne beceriklisin sen , maşallah !

    YanıtlaSil
  5. On parmağında on marifet, her bir yaptığın çok kibar, muntazam.. Maşallah diyorum sana kocaman, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok cici olmuş, nedense ben önlük kullanmayı hep unutanlardanım.

    YanıtlaSil
  7. Hem renkler hem dikiş çok muntazam ve ne kadar uyumlular. Elinize sağlık çok beğendim.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...