21 Ağustos 2014 Perşembe

"Welcome to the Seaside" Tepsisi


Nasılsınız millet? Bugün tepsimle karşınızdayım, daha doğrusu kasamla, sandığımla hatta..Güzel bir meyve kasası bakınırken aklıma geldi tepsi gibi kutulardan alıp, çiziklerle sandık havası vermek, eskitmek ve mavi camlarımı içine yerleştirmek. Sonra da hayıflandım, neden daha önce aklıma gelmedi diye.. 

Biliyorum, genellikle internette gördüklerimiz, üzerinde meyve-sebze yazıları yazanlar, hatta meşrubat, kg, firma adı vs..Benimki farklı olsun istedim, ruhu olsun istedim ve kendi stencılımı kendim yaptım, hatta biraz da bu amaçla kahverengiye falan değil, mavi ile nil yeşili karışımı bir renge boyadım, kurşuni mavi diyebiliriz bu renge, galiba benim icadım bir isimle :))


Derken çalışmalar devam ederken, bir de resim eklemek istedim, dekupaj da yaptım şöyle hemen köşesine..


Yağlıboyayla eskitmeden de duramadım bu arada, gözünüzden kaçmamıştır zaten..Ama içinin eskitmesi beyazla, sadece ve sadece mavi camlarım şerefine..

Şimdilik hoşçakalın, yarın için tatlı yapmaya gidiyorum şimdi ben, çikolatalı mus..Kendinize iyi bakın..



6 yorum:

  1. Çok güzel, çok özgün bir kasa olmuş. Bu mavi camların zaten başlı başına çok güzeller, tepsi kasa ile daha bir şık olmuşlar, ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. şahane olmuş doğal ve zarif!! zevkli şeyleri seviyorum ben..

    YanıtlaSil
  3. gerçekten özgün bir çalışma olmuş rengini ve fikrini çok sevdim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. mavi şişelere zaten hastayım bu kasa görünümlü kutuda iyi olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ben de emekli olup sizin gibi hayatın güzelliklerini paylaşmak istiyorum...
    çalışmalara bayıldım özellikle tığ işi ve işlemelere....bana da beklerim
    http://www.gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/
    sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, en kısa zamanda, tam da gönlüne göre bir emekliliğin olsun, sen de hayatın tadını çıkaran biz tembellere katıl :))

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...