12 Ağustos 2014 Salı

Yatay


Gün içinde ne kadar boş durmamaya çalışsam da, burnum oldu bir çeşme, başımı öne eğmeye gelmiyor..İlaçla 1 hafta, ilaçsız 7 gün denen bu grip illeti, yazın hiç çekilmiyor..Kışın üşütünce işe yarayan terleme metodu, yazın tam bir işkence..


Gerçi yine de boş durmuyorum, bir yandan sayarak zayıflamaya başladım, durup durup tekrarlamak gerekiyor bazı şeyleri iyice kafada netleşebilmesi için..Sonra, her ne kadar zayıflamaya çalışsa da insan, yemeksiz de olmuyor, yeni tariflerin içinde kaybolmak gerekiyor kendini tekrar etmemek için. 


Ama sonra, biraz dinlenir dinlenmez hemen ayağa fırlıyorum ve aklımdaki fikirlerden birini daha hayata geçirmeye çalışıyorum, projelerimi tamamladıkça, kendimi de tamamlıyorum sanki, eksik bir kolum daha çıkıyor, yıllardır lazım olup da kavuşamadığım bir bacağım daha belki de..Ne çok eksiğiz bu hayatta ve ne çok tamamlanacak proje var?  


6 yorum:

  1. oyyy,şu sayarak zayıflama olayını biraz açıklar mısınız ? noluuurr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça Kaya diyor ki, baklava, lahmacun herşeyi yiyin, ama baklava yerseniz ekmek hakkınızdan azaltın, yanındaki ayranı süt grubu hakkınızdan sayın, her gün belli ölçüde karbonhidrat, protein, meyve, et, süt, yağ alın diyor. Dediğini yapıyorum, kek yiyorum, pilav yiyorum, kilo veriyorum şu aralar. Öneririm, şiddetle hem de..

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım, bol bol dinlenmek gerekiyor bu grip illetinden kurtulmak için. Projeler konusunda haklısın, gün 48 saat olsa da yetmez bizim kafamızdaki projeleri gerçekleştirmeye:)

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Elif bu mevsimde daha zor geçiyor dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Elif'ciğim umarım daha iyisindir.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Herkese siz de görün diyor ve lavaboya koşuyorum bir defa daha..Mendiller yetmez oldu, herkese çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...