1 Mart 2013 Cuma

Sarı-Siyah


Gittiği evin dolapları sarı-siyah, o yüzden panom da bu renklerde.. Hazır polyester panolardan aslında. İçini sarı boyayıp, çiçekleri de gönlümce renklendirdim. Kenarını siyaha boyayıp, biraz da üzerindeki kabarık motifleri belirginleştirmek için yaldızla dokunuverdim. Ahşap çerçeve gibi göründü..

İç kenara puantiyeli kurdele yapıştırdım, biliyorsunuz motto'm "puantiye olmadan asla"...

Köşelere minik ahşap süsler yapıştırdım, yine yaldızlayarak..Bir de uğur böceği, panonun orijinalindeki kelebeğe arkadaşlık etsin diye...Tek başıma yaptım, hiiiç kimsenin yardımı olmadaaannn....
Tamam tamam, sonunda itiraf edeceğim, duramayacağım, bunların tamamında çoook önemli katkıları bulunan,  monitörlerin gerisindeki kahramanı açıklayacağım artı, sizlerle tanıştırmanın zamanı geldi onu, işte : CETVEL FARESİ


P1223665

Kendisi ucunda oturduğu cetvelle bazen ölçüm işlerine yardım eder, bazen keskin köşeleri ile iz yapar, bazen düzeltir, bazen hizalar, ama o olmadan ben bunların hiç birini yapamazdım, itiraf ediyorum sonunda, emeklerini nasıl saklarım, sevgili CETVEL FARE'M...

3 yorum:

  1. cetvel fareniz çok şirinmiş.panonuzda çok şık olmuş ellerinize emeğinize sağlık.iyi günlerde kullanılsın.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Pano gerçekten de ahşap gibi görünüyor, ellerinize sağlık. Cetvel Farenin, saydığınız marifetlerden başka bir marifeti daha var bence.Bakınca gülümsetiyor insanı, o da çok önemli :)

    YanıtlaSil
  3. Panoyu çok şık, farenizi çok keyifli buldum. O cetvelin ineklisi de bende var :))

    Güzel bir haftasonu dilerim :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...