22 Mart 2013 Cuma

Bir Minik İçin Minik Bir Önlük


Minik bir kız için bu takım da..Pasta, kurabiye yapmaya pek meraklı..Aslında sevdiği onları yapıp yemek değil belki de, bir an için bile olsa, büyüklerin dünyasında "mış gibi" yapıp, büyüyüvermek, anne gibi olmak, abla gibi olmak..Aah aahh, hepimiz böyle çabucacık büyümek istemez miydik?

P3013737

En zor yeri kepiydi, çünkü başka şehirdeki bir miniğe, hiç ölçü almadan kep dikmek zormuş..Yani benim gibi pek çocuk dilinden, dünyasından anlamayan biri için. Benim durumumdakiler için söyleyeceği şudur, kendileri minik olsalar da, kafaları pek de minik olmuyor, dolayısı ile kendi kafanıza göre dikin, benim gibi içinden kurdele geçirerek, gerekirse daraltma imkanı sağlayan bir kep hazırlayın..

P3013738

Ben kepi de, önlüğü de, kumaştaki desenlere uygun keçe çiçeklerle süsledim..Kuşağı, askısı falan için de pembe kurdele kullandım..

P3013739

Gelelim önlüğe, ne güzel değil mi deseni? Yastıktan diktim..Yok yok, DİY falan değil, benim eşyalarım eskidiğinde, o DİY projelerindeki gibi gıcır gıcır kalmıyorlar, ne hikmetse?:)) Onun için bayağı, bilerek, isteyerek, arayıp bularak gidip 2 tane yastık kılıfı aldım, biri önlük, diğeri de kep için kullanılmak üzere...Temel kriter, pembe ve kızların seveceği bir desen olmasıydı...  

P3013740

Önce yastık kılıfının arka tarafındaki açık kısmını diktim, sonra biçtim. Dolayısı ile önlüğümüzün arkası da desenli ve tertemiz temiz oldu..  

Tavsiye ederim, sadece çocuklarınıza, yeğenlerinize değil, kendinize de yastık kılıflarından nefis önlükler dikebilirsiniz. Hem kenarlarını ve etek uçlarını dikme derdi de yok, çoook çabuk bitiveriyor, ama görüntüsü şahanee..

4 yorum:

  1. Elifciğim "şirinlik abidesi" olmuş bu önlük ve kep takımı resmen, ellerine sağlık. İlk paragrafta da aynı Funda' yı tarif etmişsin:)) Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  2. muhteşem bi şey olmuş... bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. elifcim, mesajını okuyunca hemen gelip içini rahatlatmak istedim... annemin kırk mevlidi için gidiyorum... aynı zamanda babamı, kardeşlerimi, yeğenlerimi görmüş olacağım... tabii kızımı da... gidiş ve dönüşlerde eskişehir'e kızıma da uğrayacağım... gitmeyince içim rahat etmeyecek biliyorum.

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş, anne kız mutfakta harikalar yaratacaklar kesin, iyi günlerde kullansınlar

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...