21 Ocak 2013 Pazartesi

Şşşt...Meşgulüm

P1153626

Evet, meşgulüm, ikide bir yerimde kalkarsam bitmiyor işte elimdeki iş, bi rahat bırakın yaa, bi kaptırıp gidivereyim ne olur sanki, bir başlayıp bitirivereyim yaa...

P1153625

İşte bu duygularımla, ve beni işimden alıkoyan her şeye karşı bir feryat olarak kendime işledim bu kapı süsünü...Evdekilere, telefonlara, kapıyı çalanlara, dışarıdan gelen seslere, her şeye...İsteyen kapıya asar, isteyen boynuna asar oturur, ama kimin böyle bir derdi yok ki aramızda?

P1153628

İki kalın kartonun birine işlediğim etamini yapıştırdım, diğerini kendinden yapışkanlı kağıtla kaplayıp ona yapıştırdım. Kenarlarına da bu kordonu geçirdim, aynı zamanda asmak için bir sıra daha geçirerek.. 

P1153627

İşte bu da arkası... Peki işe yarıyor mu? Eh, pek bir etkisi yok, ama ben uyarımı yaptım en azından, derdimi etaminlere döktüm, ne yapayım:))

10 yorum:

  1. Çok iyiymiş, her eve lazım bu tabeladan :) Hem de kapıya ayrı, boynumuza ayrı :) Desen de nekadar güzelmiş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Elif Hanım, ellerinize sağlık :)
    Ben de fazla meşgul etmeden kaçayım :)

    YanıtlaSil
  3. SÜPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. Bende meşgul etsinler istemiyoruuum:) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Hemen bir tanede ben yapmak istedim çok keyifli ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Ha haaa hepimize lazım bundan, hatta ben kolye yapıp boynuma asayım hani şu hastanelerdeki hemşire sus'u var ya ondan. Çokk tuttum çokk bu fikri, ellerine emeklerine sağlık.....

    YanıtlaSil
  7. Her eve lazım. Kesinlikle katılıyorum. Nasıl güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. hıhhh işte .... Tamda bana lazım olan şey
    ben boynuma takıp gezmeliyim ... zilli 8 yaşında bir minik cadıyla aynı evi paylaştığımızdan :)))
    şaka bir yana çok sevimli olmuş
    ellerinize sağlık , sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. bayildim ....bayildim
    hepimize bir tane lazim:))))))))

    YanıtlaSil
  10. bana da lazım bana da:) ellerinize sağlık bayıldım.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...