24 Şubat 2016 Çarşamba

Yetmiş


Mavilere az kaldı..Artık iyiden iyiye kısalan bahar, yine bir "ce" diyecek, sonra hemen yerini yaza bırakıverecek..Ben bu yıl mavilere kıştan başladım, hazırlıklıyım..



Bebek yapmak için aldığım kitaplarla tanıştım patchwork ile, yani benimki belki biraz tersten oldu, ama çok sevdim. Daha önce toplar yaptığım altıgenlerden bir de örtü yaptım bu sayede..Şöyle "mug rug" denilebilecek türden, minik..Ya da minik bir pasta servisi altına kullanmalık..Ya da mavi mumlarla düzenleyip, salonun bir köşesine renk vermek için..Ya da hiç bir şey katmadan, eklemeden, örtmeden, örtünmeden, bakmalık, öylece bakakalmalık..

Sevdim bu altıgenleri..Kesmeyi, karton kalıplarına kaplamayı, onları el dikişi ile birleştirmeyi, hatta 70 parçayı tek tek kartonlarından kurtarmayı..Sevdim ben bu işi..

4 yorum:

  1. Bencede çok güzel şeker gibi tadımlık,bakmalık.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeker gibi değil mi? Bayıldım, gerçekten de damağımda bıraktığı tat da buydu, teşekkürler

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...