9 Aralık 2015 Çarşamba

Benim Havalarım


Oooh, bunlar tam benim havalarım. Yok yok, göbek havaları manasında değil onu beceremem oldum olası, kış havası anlamında..Serin bir hava, ama tertemiz..Üşütüyor, öyle önü açık oturulmaz dışarıda, ama dondurmuyor da, hala dışarıda çay içilebiliyor yani, kapalı mekanlara kaçmadan..Hem kış, hem sonbahar, hani utanmasan ilkbahar sabahı serinliği..

Havalarımı bulmuşken kaçırmak olur mu? Önce sahilde uzun bir yürüyüş, sonra birbiri ile oynayan kedileri, kedilere ve kuyruklarına rahat vermeyen kargaları, her şeye boş vermiş uyuklayan köpekleri ve artık denizden balık avlamak yerine masalardaki patates kızartması artıklarını yemeyi tercih eden martıları seyrederek bir çay molası..Sonrası, üşüyen yanaklarımızı kapıdan içeri girer girmez yalayan sıcaklığı ile ev ve kanaviçe..Bu kadar yılbaşı süsü hazırlanır da, kanaviçesiz olur mu hiç?


Evdeki etamine, evdeki iplerle, arkasına da evdeki keçeden..Evdekilerden hepsi, maliyeti yok, işlemesinin zevki çoookkk..Ama çok çabuk bitti, bir kaç tane daha işleyerek devam mı etsem ki? Alamadım hızımı galiba henüz..Tam da havamdayım hazır..

8 yorum:

  1. Renklerini çok sevdim; bence de işlemeye devam.....

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş canım. Ben de bitirmek üzereyim ilk etamin işimi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, bu yılbaşı etaminlerle geçsin..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hiç durma, hemen bir tane işleyiver, düşünene kadarki zamanda bitirmiş olacaksın :))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Başlayınca durulmuyor zaten, devam devam :))

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...