15 Mart 2012 Perşembe

Tea for Two - Two for Tea


Tekerleme gibi değil mi? İki kişi için çay, çay için iki kişi. İki kişilik çay temalı bir poşet çay kutusu ve onunla takım bardak altlıkları yaptım, hediye ettim, baş başa çay içmekten en çok hoşlandıklarımdan birine...


Üzerinde kullandığım resimde de biz varız, iki kişi. Resmin dekupajı ve kenarlarının eskitmesinden sonra dört köşesine sivri kısımlarını karga burunla kestiğim 4 raptiye başını yapıştırdım, çivi çakılmış gibi duruyorlar. Bu dolap kulpunu da yapıştırdım, kapağın daha kolay açılmasını sağlamanın yanı sıra, daha da bi süslü yaptı kutuyu.


Kenarlarda kullandığım renk Rosy Bejle biraz krem karışımı, çok pembemsi olmasın ama bembeyaz da olmasın da istediğimden. Dekupaj renklerine uygun yeşil ve kırmızı puantiyeleri ponpon fırçanın sapıyla yaptım. Kutunun önüne yapıştırdığım seramik parçanın üzerindeki fincan ve kaşığı da bu renklere boyayarak, bütünlük sağlamaya çalıştım. Bu aslında çoook zaman önce bir yerlerden alıp, kullanmak için sakladığım bir askının süsüydü, bunun da kısmeti burasıymış işte :)

Kapağın etrafına da dantel yapıştırdım, genellikle yaptığım gibi, pazardan aldığım dantellerden birinden :)


Kutunun tüm kenar ve köşe kısımlarından eskitme medyumu ile geçip, biraz da sildim, zımparaladım, eski bir kutu havası vermeye çalıştım.


Meral Abla Böceklerinden de kondurdum bir köşesine :)


Kapağın içine stencılla bu yeşil deseni yaptım, kraliyet çay saati diyerekten :) Üzerini de yine eskitmek için biraz süpürdüm eskitme medyumuyla. Aynı dantelden buraya da yapıştırdım.

Yeşil renge uygun bir kurdeleden de minicik bir fiyonk ekledim. Fiyongun ortası ahşap bir boncuktan..



İç bölmeyi de yeşile boyadım ve her bölmenin dibine de birer minik çıkartma yapıştırdım, çaylar bitince sürprizler görünsün diye..Kutunun iç kenarını da eskittim tabii yine..


Kutunun tabanına dört minik keçe de yapıştırdım ki, sehpayı falan çizmesin..


Bunlar da puantiyeli bardak altlıklar, onlarda anlatacak çok fazla bir şey yok, ortada işte tüm yapılanlar....

Şimdi siz, "hediye ettiğin kişi çok sevinmiştir", "ay çok güzel", "ay çok şanslı" falan diyeceksiniz ama, durum şu: Kutuyu boş hediye etmeyeyim diye içine böğürtlenli çay, tarçınlı çay vs. bir takım çaylar doldurdum, hediyelerimi paketledim sonra, ve paketi verdim. Açtı, evirdi, çevirdi, içine baktı ve dedi ki "hımmm, böğürtlenli çay", o kadar... :((( 

Olsuuun, ben hala onunla çay içmeyi seviyorum, belki de "benim içimdeki o"dur benim asıl sevdiğim bilemiyorum :)

4 yorum:

  1. Çok cici hediyeler, eminim içten içe çok sevinmiştir:))) eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hediyene bayildigina eminim:)))))))
      belli edememis,,,,,,,,
      cok cici olmus,ayni zamanda espirilide olmus,,
      sevgiler

      Sil
  2. harika olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok cici olmuşlar . Bencede hediyeyi alan ilk olarak çayı idrak edebilmiş o yüzden belli edememiş:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...