14 Mart 2012 Çarşamba

Bunları da Böyle Düzenledim İşte


Neyi, nerede, nasıl saklıyorum konusuna devam edelim biraz daha. İşte ipler, rafyalara, teller bu çantanın içinde.


Dikiş iplikleri dikiş kutumda, anlatmıştım ya yapılışını burada hani...


Etamin kumaşlar ve bordürler bu tepsinin içinde dolabın rafındalar...


Kordonlar, dikiş makinasının aparatları falan da bu çantanın içinde..


Küçük kumaş parçaları, bir gün bir yerlerde değerlendiririm diye sakladığım dantel örtüler, işlemeli mendiller bu kutularda...


Kutuları kapladığım kendinden yapışkanlı kağıtları bu büyük cam vazonun içinde tutuyorum...


Püsküller, çamaşır ipekleri, yılbaşı süsü diye satılan ama benim tabii ki başka emellere alet edeceğim süsler püsler de bu fular askısında asılı....

Odanın köşesindeki hasır çamaşır sepetinin içi değişim bekleyen kutular, çerçeveler, eski çalışmalarla dolu...


Hediye paketi süsleri ve çengelli iğneler masanın üzerinde asılı çubuğa takılı bu minik kovacıklardalar...


Daha önce misafir yatak odasında kullandığım bu minik kutucuk artık raptiye kutusu, fiyonklu kutumu hatırlarsınız...  Mümkün olan her şeyin kutularda olmasını seviyorum ben, hem tozlanmıyorlar, hem de daha düzenli bir görüntü oluyor, kutu kutu pense diyerekten :)

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) Rahat rahat iyi günlerde kullanın. sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Şekercim, hangi kutuda ne var bilebiliyorsan hepsi çok güzel, ben hepsini etiketledim, hatta yüklüğümdeki bohçaları bile, çünkü içlerinde ne var mümkün değil hatırlamıyorum, yaşlılık işte :))

    YanıtlaSil
  3. benim de bir düzenleme olayına girişmem lazım ama ne zaman nasıl :)

    YanıtlaSil
  4. Herşey ne kadar düzenli ve cici bici, güle güle kullan Elifci:)ğim

    YanıtlaSil
  5. bu kaplama kağıtlarını nereden aldınız acaba bende sadece 2 desen var başkada yok mavi çizgili olan çok sevimli şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Praktiker'den, mahalledeki nalburlardan ve şu herşeyi satan 1 milyoncu-ne alırsancı dükkanlardan, rastladıkça işime yarayacaklardan topluyorum işte...

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...