2 Şubat 2012 Perşembe

Islak Mendil Kutusu


Bu da daha önce süsler yaptığım yeşilli yatak odasına yine. Marketten aldığım ıslak mendil kutusunun üzerindeki bütün etiketleri söktüm, çıkmakta direnenlerle asetonlu pamukla uğraştım, ama hepsini çıkardım sonunda.


Bir kaç dekupaj kağıdından derlemelerle böyle neşeli bir şey çıktı ortaya. Şu kasvetli günlerde bu neşeli görüntü öyle hoşuma gitti ki, fotoğraf çekmelere doyamadım açıkçası :)


Üst kısıma kalpli bir saksı, açma butonuna da "Love" yapıştırdım. Kapağın tam ortasındaki kalp hamur kabartma, üzerindeki ahşap harf, kızımızın baş harfi. Kenarlarındaki kalp ve nota ise sticker. 


Ön tarafa da, kutunun genel renklerine uygun ayıcıkları yapıştırdım.



İki kenarda da yine hamur kabartma kalpler var. 


Açılınca da böyle görünüyor işte. İnsan kendi yaptığını kıskanır mı yaa, ama kendime de mi yapsam acaba, kıskandım sanki biraz....

9 yorum:

  1. Elinize sağlık, Gerçekten çoook güzel olmuş, harikaaa:))

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi ben de seni kıskandım ne güzel bir fikir bu,aklınla yaşa çokk beğendim çokkkkkkk ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Küçük hanım bayılmıştır.Cıvıl cıvıl çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  4. mükemmel olmuş ellerine sağlık canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok tatlı olmuş ellerinze sağlık.. harika :)

    YanıtlaSil
  6. Dualarımız bu gece eksik olmasın, kalplerimiz imanla dolsun.Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olması temennisiyle.
    Mevlüt Kandili Mübarek Olsun Canim.

    YanıtlaSil
  7. BEN HAMUR KABARTMAYI HİÇ DENEMEDİM AMA SİZ BU GÜZELLİKLERİ PAYLAŞTIKÇA BİR HIŞIM ÖĞRENESİM GELİYOR. EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  8. bu kutular bittiğinde tekrar kullanılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, altta görünen ince pembe kısım bir kapak, çıkarıp, içine mendilleri koyup, tekrar kapatabiliyorsun.

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...