28 Eylül 2018 Cuma

Yine Bu Melekler, Yine Güller


Şu benim  renkten renge, şekilden şekile soktuğum abajurum..Televizyon duvarından artan duvar kağıdı ile kaplamıştım, sonra alt kısmına biraz da kurdele ekledim.



Bir ara da gövdeyi fildişi yaptım, açık renk boya, üzerine yağlı boya ile eskitme işte, bildiğiniz..Ayrıntıları, girinti çıkıntıları çok olduğundan, bu tür dokunuşlar pek iyi geliyor..


Veee, güller..Salonu güllerle donatırken, bir bu eksik kalmıştı :)) İşte sonuç..



Bursa ketenine işledim, ekru üzerine pembeleri pek yakıştırdım. Sonra da avizeciye gitti bir abajur kalpağı haline gelebilmek için..Kendi kendime kapladıklarım da olmuştu daha önce ama, bu sefer evladiyelik olsun, yıkayıp yıkayıp kullanılsın istedim, sonuçtan da çok memnun kaldım..



Acaba bir ara bu melekleri de hiç eskitme falan yapmadan, şöyle düz, dümdüz bir kırık beyaza mı boyasam, ya da kese kağıdı gibi bir kreme? Bilmem, bu kış bakarız artık :))

2 yorum:

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...