29 Mart 2017 Çarşamba

Kasada Deneme


Aniden bir şimşek çaktı beynimde, koştum, mutfaktaki bıçaklık, karabiber değirmeni, tuzluk, ıvır-zıvır kasasını aldım elime..Sulu transferleri çıkardım yaydım ortalığa, biraz da su bir çay tabağında, bir de cımbız..Sulu transfer cam, porselen dışında da gayet güzel oluyormuş, denemeden bilemiyor işte insan..El yazısı gibi yahu, hoşuma gitti çok..



Gel gör ki malzemeyi iyice de sabitlemek lazım..Yarı mat vernikle geçtim üzerlerinden..Hem transferlerin, hem de renk farkı oluşmaması için tüm sandığın kenarlarından..Hem transferin şeffaf kısımlarının parlaklığını aldı, hem ahşaba iyice yapıştırdı, hem de sandığın kendi rengini daha bir canlandırdı sanki..Biraz daha sulu transfer yazılardan bulayım, nerelere yapıştıracağım daha, nerelere :))




2 yorum:

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...