25 Ağustos 2015 Salı

Parlak ve Sulu


"Sulu transfer hastalığım" devam ediyor bir yandan da..Çok sevdiğim teneke kutum, bir süredir içinde şeker hamurlarını sakladığım kutum, üzerini boya ile kapatmaya kıyamadığım için yıkayıp, ayna gibi parlatıp kullandığım kavanozum, kendinden bir şey kaybetmeyeceğine söz verince razı oldu bir transfer denemesine..


Suyun içinde arkasındaki beyaz kağıttan ayrılan transfer resmi, bu parlak yüzeye yapışınca, o da tenekeye uydu, birlikte parlamaya başladılar ayna gibi..Uygulaması kolay bu transferde en güzeli de, resim nerede başlıyor, kavanoz nerede bitiyor, anlaşılmaması, sanki üretim sırasında baskı yapılmış gibi..

Tek zor kısım ne mi? Bu kadar parlak bir şeyleri fotoğraflamak..İşte o kısım, hepsinden zoru..Umarım biraz da olsa bir şeyler görünüyordur yaptığıma dair... 


4 yorum:

  1. Aa bu tekniğe bayıldım hiç bilmiyordum böyle bir malzeme satıldığını. Sulu transfer kağıdı diyerek mi satın alıyoruz? İnternetten aldıysanız site ismini bana söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam adı MYHOBBY sulu transfer. benimhobim.com diye de bir siteleri varmış, üzerinde yazıyor. Ben mahalledeki bir kırtasiyeden aldım, ama çok memnun kaldım, çok iyi sabitleniyor, tavsiye ederim.

      Sil
  2. çok güzel bir çalışma olmuş canım.
    Bugün sayfalarını gezdim, içimde iş yapma isteği uyansın diye. İşe yaradı valla. Ben gidip malzemelerimi çıkarayım şimdi :)

    çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana, biraz ilham uyandırabildiysem içinde, zaten başka ne için ki bunlar? Kalkalım, bir şeyler yapalım, içimizdeki kara bulutları dağıtalım ki, gücümüz olsun bu zor zamanlarda dayanmaya..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...