3 Şubat 2015 Salı

Merhaba Yeniden


Merhaba herkese,

Biraz aksıyor bu aralar elimdeki işler, fotoğraf çekmeler, post hazırlamalar, sizlere ziyaretler, yorum yazmalar..Ağırlaştım sanki, bazen canım rutin işler dışında bir şey istemiyor, kitap okumaktan başka hiç bir şey yapmadan geçirdiğim günlerim oluyor bazen..Ama tamamdır, tembellik buraya kadar, yok artık öyle..Aklımdaki işleri bir bir tamamlayacağım, öğrenmek istediğim o kadar çok şey var ki, öğrenmeye çalışacağım hepsini..Yaptıkça paylaşacağım sizlerle..Onun için merhaba diyorum işte yeniden, sanki yıl yeni başlıyormuşcasına, haftaya yeni girmişçesine, bu blogu bugün açmışçasına..

Geçen yıl bu zamanlar Annemin hastalığının çok başlarındaydık, gündemimiz farklıydı, aklımdan geçenler, planlarım, düşüncelerim.Geçen her yıl, yaşanan her sıkıntı insana öyle çok şey öğretiyor ki..Bu yıla daha da güçlü başladığımı biliyorum, bu yıla daha da büyümüş başladığımın, yere daha sağlam bastığımın, her şeyin insanlar için olduğunu tekrar hatırladığımın farkındayım. Hayatın kısa olduğunu daha da çok hissediyorum ve planlar, hedefler, hayaller ne olursa olsun bazen insanın kendisini hayat denen nehrin akıntısına bırakmasının ve suyun ahengiyle tepeleri aşmanın, vadilerden aşağıya inmenin daha az yorucu olduğu kadar zevkli olduğunun da farkındayım artık..


Hardanger öğrenmek istiyorum istiyordum ne zamandır, işte tam da sırası..Başladım, bakalım nasıl gelecek devamı..İyi bir şeyler pişirmenin de derdindeyim yine her zaman olduğu gibi..Daha farklı bir şeyler denemenin, dikişe ağırlık vermenin mesela zamanı iyice yaklaşıyor galiba, artık daha fazla kaçamayacağım..Mazeretim kalmadı yapabileceğimi bilmeme rağmen sadece kafamdaki ön yargılar sebebi ile gerçek anlamda üstünde durmaktan kaçtığım her şey için..Kafama bir şey düştüğünden değil bunlar, kendi iç yolculuğumda sanıyorum nihayet bir arpa boyu yolu geride bırakabildiğimi hissettiğimden galiba.. 

Sağlığıma da daha çok dikkat edeceğim bu yıl, kontrolleri aksatmayacağım, kilo almamak için yakından izleyeceğim kendimi, hatta sadece kilo için yemek yerken ki kendimi değil, konuşurkenki kendimi dinleyeceğim ağzımdan ne çıktığını bileyim ki, gönül denen denizden kıyıya vuranları daha dalgalar sürüklerken fark edebileyim..Düşüncelerim sözlerim, sözlerim davranışlarım, davranışlarım kaderime dönüşmesin..

İyi bir uyku, huzurlu düşünceler, mutlu anlar...Daha gençleştirmez mi insanı zaten yıllar ne kadar hızla geçerse geçsin? Bu yıl üstünde duracağım konulardan diğerleri de bunlar..Bir de beslenme..Sağlıklı beslenmeye dikkat ediyoruz zaten bir süredir, abartmadan ama nefsimize tamamen de bırakmadan kendimizi..Ama ruhum? Büyütmekle, zenginleştirmekle, törpülemekle uğraşıp durduğum ama beslemeyi bazen ihmal ettiğim ruhum? Yeni insanlarla besleyeceğim ruhumu bu yıl, dostlarla, görev diye küçümsediğim sosyal ortamlarla, yeni şeylerle, eski hatırlarla, cesaretle, korkularımın üstüne gitmekle..Ruhumu besleyeceğim, şımartacağım, onun için de yaşayacağım bu yıl..BU yıl, yorucu olacak, zorlayacak beni ama bu yılın her sancısı, gelecek yıl daha iyi yapacak beni, biliyorum.

Yarın görüşmek üzere..Yarına sizlerle 2,5 TL'ye aldığım minik tahta kalemliğimi paylaşayım, öyle boş görünce alıp bir şeyler yapmak istedim hemen..Hepimizde yok mu zaten, boyanabilecek bir şey gördü mü duramıyor insan :))    

Merhaba yeniden, merhaba yeni yıl, merhaba yeni ben..






2 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın.Kendimi buldum.ben de çok şey yapmak istiyorum ama yoğunluktan başlayamıyorum nedense. Gaza geldim şimdi..

    YanıtlaSil
  2. altı çizilecek çok şey buldum, biraz kendime okudum.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...