10 Şubat 2015 Salı

Çok Meşgul Bir Post


İyi akşamlar herkese lapa lapa karlı bir pencere önünden...

Bu yeni yılda hedefim, sevdiğim her şeye geri dönmek, sevdiğim, istediğim her şeyle ilgilenmek..Örgü de bunlardan biri..Özellikle lise ve üniversite dönemimde çok zevkle kazaklar örer, zevkle giyerdim. Ama gerek artık kaloriferli evlerin sıcağında el örgüsü kazakların çok kullanışlı olmaması, gerekse de kalın örgülerin artık insanı hantal göstermeye başlaması (tamam ben de biraz kilo aldım o zamanlardan beri ama, biliyorum, asıl sorun yünlerin kalınlığında, o kadar da kilo almış olamam değil mi ama:)) ), bir de galiba eski sabrımın kalmayışından ne zamandır bırakmıştım bu işleri. 


Evin erkeğinden de "öreyim, giydireyim" konusunda pek yüz bulamayınca rafa kalkan bu harika terapi ile buluşmamız galiba artık atkıyla, bereyle, boyunlukla falan olacak. Olsun, bu da yeter bana..Biraz şiş tıkırtısı, kucağımdan yerlere saçılan renkli yünlerin sıcaklığı, tersler, düzler..Hasret gideriverdik işte, kar yağışını böyle karşıladık geçen gece..Kitaplardan, keklerden, yemeklerden, işlemelerden, boyamalardan şöyle bir sıyrılıp ördüm. Hiç birinden vazgeçemiyorum ki, daha da neler var ilgimi çeken, yapsam, denesem dediğim, nasıl meşgulüm, nasıl mutluyum elim işledikçe, kafam işledikçe..

Siz de sevdiğiniz her ne varsa bu yıl ona da yer açın hayatınızda, doğru zamanı beklemeden, tam da şimdi..Madem meşgulüz her zaman, bari sevdiğimiz şeylerle olsun meşguliyetimiz, görevlerden nasıl olsa kaçış yok..



6 yorum:

  1. daha geçenlerde atkı ördüm vallahi terapi gibi!
    senin şapkada çok güzel olmuş güle güle kullansın sahibi..

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel kırmızı renk o ♥ En sevdiğim ton, çok da yakışmış bereye :))

    YanıtlaSil
  3. Kisin en guzel ugraslarindan herhalde orgu, degil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. Ben örgü ile sadece atkı bere ve battaniye örebiliyorum .Düz örgü yani . Kazak örebileceğimi hayal bile etmiyorum :) ama bu yıl benimde yapmak istediğim o kadar çok şey var ki umarım hepsi için sabır ve zaman bulabiliriz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yıl kış olunca, ne zamandır pek ihtiyaç duymadığımız bereler, atkılar yeniden hatırlandı. Örgü çok iyi terapi gerçekten. Çok güzel olmuş, güle güle giyin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. bu kış bende birşeyler ördüm. bir arkadaşımın torununa yaptım. örmek iyi geldi bana.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...