27 Ocak 2015 Salı

Süt Şişesinin Süt Şişesine Dönüşümü


Yağmurlu, ıslak bir İstanbul gecesinden merhaba..Bu sefer, boyadığım bir süt şişesini paylaşmak istedim sizlerle..Kağıda bastığım şekil ve harfleri kesip kendime yaptığım bir stencılla ve tabii beyazla boyadım. Süt şişesiydi zaten, atmaya kıyamayıp ne yapayım derken, yine süt şişesi yaptım işte..

Evet, enamel boya kullandım, pişirmediğim için de en az 21 gün var önümüzde kullanıma açmak için ama, duramadım işte, saklayamadım, önce paylaşayım, sonra kullanayım dedim, hemen, beklemeden, acilen..Sütler kaymak tutar tutmaz :))
 





7 yorum:

  1. Harika olmuş emeğinize sağlık iyi günlerde kullanın sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, bir önceki yazında da ne güzel anlatmışsın, sevgiyle yapılan ufak dokunuşlar bir süt şişesini de böyle güzelleştiriyor işte... Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.
    21 gün kısmını anlayamadım? enamel boyayı pişirmek mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, yıkanınca akmasın, sabitlensin diye ya çok düşük ısıda fırında tutmak, ya da hiç ellemeden, su değdirmeden bir süre bekletmek gerekiyor.

      Sil
  4. işte küçük ve sihirli dokunuşlardan çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Ben de aldığım keçi sütünün şişelerini sakladım epey yaaa ben bunları süsleyeceğim hem limonata yapıp koyacağım içlerine diye :) ama annem gelince hepsi çöpe gitti . şimdi de alpin minik mama kavanozlarını saklıyorum süsleyip baharatlık yapacağım diye. bakalım gerçekleştirebilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  6. Süper fikir elinize saglik,:)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...