9 Ocak 2015 Cuma

İyi Hafta Sonları


Soğuğa inat, kara inat çiçeklendik biz..Bir de güzel kavanozdan vazo ile iyice de şenlendik. Kar kalkacakmış ama hava soğuk olacakmış önümüzdeki hafta yine. Olsun, evimizin çiçekleri ile bize hep bahar nasılsa..Kavanozumu boyayıp peçeteyle süslerini yaparken, dışarıda lapa lapa kar yağarken, karlı günlerde saatler süren maceralarla ulaştığımız iş yerinde, mesainin erken biteceği haberiyle işten erken çıkarken okulu tatil olmuş çocuklar gibi nasıl şen, nasıl sevinçle kendimizi yollara attığımızı hatırlayıverdim. Mutlaka eve girmeden markete uğrar, salep, ıhlamur ve evde camdan yağan karı seyrederken keyif çayı ile yiyecek bir şeyler alırdım, sanki o bir kaç saatlik erken geliş bir haftalık tatilmiş, hiç bitmeyecekmiş gibi..

 Anlaşılan bu hafta kar tatili yok kimseye, iyi dinleneceğiniz, yeni hafta için enerji toplayacağınız güzel bir hafta sonunuz olsun. 





Herkese iyi hafta sonları..

4 yorum:

  1. Merhaba, vazonun renkleri ne kadar güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Takipteyim, sizi de beklerim ,selamlar :))

    YanıtlaSil
  2. Siyah beyaz fotograftaki küçük çocuğu görünce; " Bu kadar mı üst üste düşer?" dedim kendi kendime!

    Denizci elbiseli çocuk resimleri bizde yok denecek kadar az; neredeyse hiç görmedim diyebilirim. O nedenle, bugün yayınladığım çocuğun adını yabancı koymuştum.

    Eğer, bilsem yayınlamadan evvel sorar; desene siyah beyaz fotograftaki küçük çocuğun adını koyar; hatta fotografı da ödünç isterdim..... Hay Allah!

    Kavanoz; külkedisinden Sinderella' ya dönüşmüş bu arada :)) Çok beğendim.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğraf eşimin babasına ait. 1940'lı yılların başı, denize oldukça uzak şehirlerden birinde, kimbilir hangi hayallerle ablası tarafından çektirilmiş..Frederick iyidir ama, yakışır :)) Ellerine sağlık, benim fotoğraf sende can bulmuş resmen..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...