27 Eylül 2013 Cuma

Prova Mankeni




Sanıyorum farkında olmadan bir "prova mankeni" koleksiyonuna doğru gidiyorum...Haydi hayırlısı...

Bir duvar yazısı vardı, "bu kostümlü prova değil, hayatın ta kendisi" diye..Evet, buna inanırım ben..Yaşanacak an şu andır, o en güzel elbiseler hemen şimdi, bugün giyilmelidir, en güzel tabaklar, masa örtüleri bu akşam kullanılmalıdır hiç beklemeden... Sen, hemen şimdi "sen" olmalısın, kendini ortaya çıkaracağın o "en doğru" zamanı hiç de beklemeden...Bu kitabı da onun için sevdim galiba..Diğerlerinin aksine "kendini değiştir, geliştir" demiyor "sen ol" diyor sadece, "utanmadan", "sıkılmadan", "saklanmadan", "seni sevmeyeceklerinden korkmadan".. Yoksa gerçekten yaşamış olur mu insan? Bir provadan öteye gider mi hiç o yaşam?


Herkese "kendisi" olacağı güzel bir hafta sonu diliyorum..

7 yorum:

  1. Sevgili arkadaşım son 4 yıldır 30 yaşında olan biri olarak ,en güzel çağımda olduğuma inanıyorum. Gerçek ben biraz da yaşanmışlıkla ortaya çıkıyor bence
    sevgiyle kal canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, bir de 40'ı gör, bayılacaksın...Özgürlük duygusu ve ne istediğini bilme mevsimi...

      Sil
  2. Kesinlikle düşüncelerinize katılıyorum. Anları içimizden geldiği gibi keyifini çıkararak yaşamalı. Çünkü hiç bir an bir daha geri gelmeyecek. Kim ne der ne düşünürle yaşanmamış bir sürü şey kalır. Ve evet insan içinden geldiği gibi yaşadıkça kendini bulur.

    YanıtlaSil
  3. bu mankenlere bayılıyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. aslında çok doğru :) kitapı alıp okumalıyım. manken de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de istiyorum bunları nerden buluyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gri ve ferforje olanlar English Home, saten elbiseli olan mahalledeki bir hediyelik eşyacıdan..Umarım sen de en kısa zamanda gönlüne göre bir manken edinirsin, güle güle kullan şimdiden..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...