15 Şubat 2013 Cuma

Bizim Eve Bahar Geldi Bile..


Tığla, renkli orlonlarla bir şeyler yapmayı özledim, demiştim ya, başladım işte çalışmalara. Gerçi kafamda battaniyeinden çaydanlık kılıfına onlarca, yüzlerce fikir var ama, durun, biraz demlensinler orada, durduk yerde...Şimdilik kendimne bu bahar çelengini, hazırladım, eve bahar geliverdi sanki kapıya asınca...

P1043589

Çeşit çeşit çiçekler ördüm, güller yaptım önce.

P1043590

Farklı çiçekler için farklı yapraklar olmadan olmaz tabii..

P1253673

Elimde böyle bir ip vardı, hani şimdilerde değişik şekilli fularlar falan örülenlerden. Bir ara bir örgü dergisi hediye vermişti, yerini bekliyormuş bu kadar zamandır. Kurdele sarar gibi strofor çelenge bunu sardım, sonuca bayıldım, tavsiye ediyorum.

P1253677

Sonra çiçeklerimi ve yaprakları çelengime yapıştırıverdim. En alta da bir fiyonk yaptım çelengi sardığım ipten. Ben bir "fiyonkseverim" galiba, genellikle çalışmalarımın son dokunuşları minik bir fiyonk oluveriyor..

P1253679

Tek püf noktası belli bir düzenm içinde yerleştirmek, başka bir numarası yok :))

P1253678

İşte sonuç, beyaz kapıma da yakıştı hani..


8 yorum:

  1. bende bir fiyonksever olarak çok beğendim bunu elinize sağlık:) rengarenk insanın içi açlıyr.

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş ellerine emeğine sağlık.iyi günlerde kullanman dileğiyle.beyaz kapında çok hoş duruyor.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Beyaz kapının üzerinde cıvıl cıvıl olmuş , ellerinize sağlık
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar havalarda bahara özendiriyordu hani... ama bugün kış geldi gene :(
    Ne güzel olmuş kapı süsün, insan daha birini bitirmeden yeni fikirler geliyor aklına değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten de tazeliğiyle, renkleriyle, cıvıl cıvıl haliyle baharı getirmiş.
    Göz önünde yerlere böyle renkli nesneler koymak lazım, insanın bir anda içi açılıyor görünce.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
    Baharı bekliyoruz ama yazın sıcağında da Banu hn oralar gibi serin yerler lazım bizlere
    Güle güle kullanın iç acıyor çiçekleriniz...

    YanıtlaSil
  7. Çoook beğendim yine ...

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...