5 Temmuz 2012 Perşembe

Ve Minik Melek


Bu minik melek de minik bir prenses için. Resim çerçevesinin için, dışını, alt kısımlarını pembeye boyadım, tam da minik bir prensese yakışacak şekilde. Üst kısmını kirli beyaz yaptım sadece.


Hamur kabartma meleğin kanatlarını sürfile makası ile farklı boylarda kestiğim 3 kat pembe tülden yaptım, uçuş uçuş uçuşmaları için. 


Çerçevenin kenarlarına serpiştirdiğim stickerlardan köşede olanın altına da ekledim bir parça.


İstanbul'dan uzaklara uçtu minik melek, İstanbul'dan sevgilerle. 

3 yorum:

  1. çok güzel bir çerçeve olmuş.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok cici çok şeker olmuş bayıldım..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. prenses çok beğenecek eminim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...