13 Ocak 2012 Cuma

Muftak Turuna Devam


Mutfakta biraz daha gezdireyim sizi..


Kedili kesme tahtam. Ahşap olanları hijyenik tutmanın zorluğu sebebi ile arayışlarım sırasında yakın zamanda keşfettim, ohh, dünya varmış (başak burcu olduğum için hijyen olayına takık vaziyette olduğumu söylemiş miydim daha önce?) 


Elleri ayakları mıknatıslı Pete. Aslında tutucu olarak satılıyordu ama, bizim evde sıkıntıdan peteklere tırmanıyor. 

 Fincanlı panomu hatırlarsınız, o da mutfak duvarında asılı.


Yıllar önce ben evlenirken annem almıştı bana bu bereket kavanozlarını, o zamandan beri duruyorlar, içlerindeki bakliyat da bozulmadı, bereket getiriyor mu gerçekten bilemiyorum ama, şirinlik getiriyorlar :)

Kahve değirmenlerim, hiç kullanmadım, ama süs olarak çok hoşuma gidiyorlar, bir de bu meyveler...


Mutfak saatim de kirişin üzerinden aşağıya bakıyor.


Tost ekmekli askılar...


Bunlar da aslında masa ağırlığı olarak birer mandalın ucundaki mısırlardı, jaluzi ipinin ucuna taktım, daha güzel oldular sanki. Hem de iştah açıcı, sanki iştahımın açılmaya ihtiyacı varmış gibi :)

4 yorum:

  1. tüm detaylar çok hoş ama kedişli kesme tahtana bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi ayrı güzel ama fincanlı pano, saat süper..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel detaylar bayıldım

    YanıtlaSil
  4. ay hepsi çok çok şeker çok sevdim.daha öncede dediğim gibi böyle objeleri seviyorum.sevgiler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...