29 Ekim 2011 Cumartesi

Pekii, Neler Yaptım Bu Kadar Zaman?

Ne zamandır, boya diyorum, dekorasyon diyorum, yenilemelerden bahsediyorum ya, neler yaptım anlatayım artık uzuun uzuun.


Antreden başlamak lazım değil mi, ee adı üstünde, "enter". Burada, ıvır zıvır malzemenin bulunduğu dolaba kendinden mavi yeşil desenleri olan plastik örtülerden alıp, raflarına serdim. Ayakkabı cilalı kullan at bezleri de (otel odalarından toplama, bir yerlerde satılıyor mu sahiden bu faydalı şeyler?) aynı plastik örtüyle kapladığım bit kavanoza doldurdum.


Bu dolaba bu minik sepetlerden aldım, içleri öyle çok şey aldı ki, neredeyse tüm dağınıklığı bunlar topladı.


Bu da elbise fırçalarımdan biri, Marmaris'ten almıştım.


Bu da başka bir elbise fırçam, şeklinden anlayacağınız gibi Hollanda'dan almıştım. Bu şekildeki seramik bir obje ve içine uygun bir fırça ile çoook daha güzeli yapılabilir tabii.

Tchibo'dan aldığım atkı/fular askılarından biri. Özellikle atkılar için çok kullanışlı olacağını tahmin ediyorum ve belki bencillik yapacağım ama, sırf bu cicimi bolca kullanabilmek için (ve dolapta yıllar içinde birikip utanmasa yüzleri bulacak atkı-bereleri artık sonunda kullanabilmek için) kış gibi bir kış bekliyorum. 


Bu miniş de, belki hepinizde vardır artık bir tane, alışveriş çantası, katlıyken bu çilek görünüşüne bayıldım, portmantoya asıverdim süs niyetine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...