21 Ağustos 2011 Pazar

Mavi Çiçekli Takım


Arka balkonda kullanmak için bu mavi çiçekli takımı işledim. 2 yastık kılıfı var, etamin kumaştan diktim, kenarlarına fırfırlı kurdele geçirdim.


Hazır masa örtüsünün üstüne de benzer çiçeklerden işledim.

Tamamını mavi metalik boya ve saplarını da bebek mavisi ile boyadığım tepsimin içine de yine etamine işlediğim örtümü serip, üzerine 2 kutu 100 kat vernik döktüm. İlk kutunun yarısını kumaş çekti, 2. kutu tamamen yüzeyde kaldı istediğim gibi.

Boş bir kavanozu da bebek mavisine boyayıp, onun etrafına da bir kılıf işledim, kavanozun ağzını da kurdelelerle süsledim. Tam takım oldu hepsi. Yalnız tek bir sorun var, hepsi birlikte bu kadar hoş olunca, balkonda açık avada kullanmaya kıyamadım, şimdi İstanbul'a getireceğim bu takımı ve salonda mavi beyaz bir köşe yapacağım bunlarla. Nereye niyet, nereye kısmet yani :)

5 yorum:

  1. çok emek verilmiş, nefis bir takım olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. cidden nefis olmuş güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  3. Çok cici bir takım olmuş, güle güle kullan:) Ben de içinde etamin olan bir tepsi yapmıştım üzerine cam kestirmiştim. etamin üzerine vernik dökmek hiç aklıma gelmezdi doğrusu, eline sağlık. Zor olmadı mı uygulaması, merak ettim belki ben de yaparım:)

    YanıtlaSil
  4. Hiç anlamadım ben, verniği kumaşa mı döktün? Niye ki? Ne güzel olmuş bu takım maviş maviş, sen o zaman neredeydin ki? Ve son soru şimdi bu takımı kullanmaya kıyabiliyor musun İstanbullarda ;) E sen demişsin şekerim, "Bunlar da ilginizi çekebilir" diye, çekti işte benim de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmuş, ilgini çekebildilerse, ne mutlu :)) Evet, aynen de öyle yaptım, biraz fazla vernik gitti ama, cam gibi oldu..Kumaş emdi birazını verniğin çünkü..o zamanlar Sapanca'daki yazlıkta kullanıyordum, sonra çalışmamaya başlayınca, yani zaten her gün tatil halini alınca ve iki evin derdi bizi bunaltınca, seçimimizi İstanbul'dan yana kullandık, aldık getirdik bunları da, ohooo, öyle de çok kullandım ki, hala da hobi odamda işlediklerim duruyorlar..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...