26 Ağustos 2011 Cuma

Fincan, Çaydanlık Şemaları






Sevgili Tiryaki, başka fincan modellerini sormuş. Hem onu kırmamak için, hem de fincanlı çaydanlıklı bir şeyler yapmak isteyenler için elimdekilerin tamamını şöyle bir silkeledim, internette oradan buradan, (belki de bazılarını sizlerden bulduğum tüm şemaları paylaşıyorum. 




Bunlar biraz daha küçük olduklarından mutfak havlusu, tepsi örtüsü falan için güzel olur aslında.











 Ya da benim her gördüğümde niyetlendiğim, ama henüz cesaret edip dikemediğim çaydanlık kılıfları için de kullanılabilir.



Herkese kolay gelsin, umarım beğenirsiniz ve işinize yarar.

11 yorum:

  1. ne kadar güzel modelleri paylaşmışsınız teşekkürler aldım hatta bi kaçtane :))

    hayırlı kandiller sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. desenlere çok sevindim, öyle güzellerki, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. elifciğim, hepsi birbirinden güzel bunların ve her yerde de kullanılabilir, çok teşekkür ederiz paylaşımın için ama acaba bir sıkıntı çıkar mı bunları (özellikle şemalarını) paylaştığın için diye de düşünmüyor değilim. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Harika desenler bayıldım ben de hemen yapacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Harika desenler bayıldım ben de hemen yapacağım:)

    YanıtlaSil
  6. Yeniden kanaviçeye başlasam iyi olacak galiba.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...