10 Ağustos 2011 Çarşamba

Cup Cake


Bir şeyler yapmak için bu kadar çorap eski birikir mi canım, kesin gidip yeni alıyorlar, diyordum çoraplı pojeler için ama birikiyormuş. Çorap çekmeceme daldım ve artık eskiyen 4 çorabın konçlarını kesip, kalanlarını attım. Elimdeki parçalarla ne yapacağımı düşünürken aklıma geldi.   Hepsini kat kat kıvırıp, iç içe yerleştirdim. En üsttekini ortada birleştirip büzdüm ve kiraz tanesi gibi bir boncuk ile küçük bir parça keçeden yaprak diktim. Üzerine de biraz renkli toplu iğnelerden batırıp, şeker serpilmiş görüntüsü verdim. Etrafına da biraz ekoseli kurdele. Aslında işğnedenliğe benzedi, ama pembe kahve renkleri çok hoşuma gitti, mutfak rafına yerleştirdim, önünden geçerken gülümsetiyor beni.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...