10 Ağustos 2011 Çarşamba

Ekmeklik Örtüsü


English Home'dan böyle bir ekmeklik örtüsü almıştım. 

Çok severek kullanıyorum, hem ekmekliliğin içinde bir örtü görevi görüyor, hem de içine koyduğunuz ekmeklerin üzaerini de örtüyorsunuz. Bir anlamda ekmek dilimlerinizi bohçalıyorsunuz yani. Özellikle de sineklere karşı çok iyi oluyor.


Ortaokuldayken annemin de yardımlarıyla işlediğim bir bohçam vardı, evet evet, elişi dersi için (ve tabii evet, o zamanlar orta okul diye de bir şey vardı). Ne kullanıyordum, ne atabiliyordum. Bazen bir şey örtüsü yapmak için elime alıyordum, tek köşesi desenli bu bohçam örtü olarak hiç içime sinmiyordu.


Sonunda aklıma geldi, bohçamı aynen hazır aldığım örtü gibi kestim, kenarlarını diktim. Ön kısma gelecek kenarlarına kurdeleden biye yaptım.


Aynı kurdele ile çiçeklerin altındaki kurdele motiflerinin üstlerine de birer fiyonk yapıp diktim.

Pötikareyi çok yakıştırdığım kahvaltı masalarında sabahları bizimle oluyor, kurtardım bohçamı çekmece diplerinden, sarı lekelerden, yıllar süren yalnızlığından. 

1 yorum:

  1. kıyıda köşede beklemesinden çok daha iyidir bu hali.çok güzel olmuş,güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...