30 Temmuz 2011 Cumartesi

Zeytinli Ayna

Bu aynayı aslında banyo için yaptırdım. Kahverengi, üzerinde kabartma olarak zeytin desenleri olan bir aynaydı. Eve bir getirdim ki, ölçüyü mü yanlış almışım nedir, küçücük banyonun tamamını kapladı neredeyse, elinizi yıkamaya bile aynadan müsaade almanız lazım, o kadar yani. Bi de koyu koyu haliyle üzerime üzerime geldi, ayy, dedim, olma böyle.

Önce yaldızla aynanın tüm kenarını baştan boyadım. Tam kuruyacakken nemli bezle başladım silmeye. Sidikçe zeytinler bana gülümsemeye başladı, ben aynamı sevmeye başladım. İşim bişttiğinde sanki aynanın boyu da mı küçüldü, ne :) Artık salona yakışır bir ayna oldu ve büfenin üzerine terfi etti bizim zeytinli ayna.

1 yorum:

  1. Böyle çok daha şık bir ayna olmuş güle güle kullanılsın, hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...