28 Temmuz 2011 Perşembe

Hamur Kabartma CDlik


Açık kahverengiye boyadığım CDliğin üzerine daha koyu tonda bir kahverengi ile süpürerek eskitme yaptım. Yan tarafındaki çiçekleri ise dekupaj kağıdından kesilmiş çiçekleri fimo hamuru ile kabartarak ve yerlerine yapıştırırken hacim verme amacı ile bombeler, çukurlar yapıp, büzdürerek yapıştırdım. En önemli konu, özellikle çiçekler için kullanacağınız hamurun çiçeklerle aynı renk olması, çünkü ister istemez yukarıdan bakıldığında hamurlar görünüyor ve farklı renkte bir hamur, kötü görünmesine sebep olabilir. Son olarak da bir CD'ye aynı çiçeklerden bir kaç tane yapıştırdım ve yine hamurla yükselti yaparak en üste yapıştırdım. CDlik büyük olduğundan hamurları pişirmek için fırına sokmam mümkün olmadı, ama vernik onları bayağı sertleştirdi. 6 yıldır kullanıyorum, tık yok, taş gibi duruyor maşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...