28 Temmuz 2011 Perşembe

Yine Hazır Pano Boyama

Bir tane daha pano. Zeminde yine marble effect karşınızda. Çünkü özellikle bu tür hazır panolarda, çiçeğin zeminle birleştirği yerleri çok çok ama çok hatasız boyamak gerekiyor. Dokulu bir zaemin hem fırçanızın sürtünmesini engelliyor, hem de hatalarınzıı kaybediyor.

Çerçevesini de kahverengiye boyayıp, yaldızlı süngerle üzerinden şöyle bir geçip, az kuruyunca da sildim. Girinti-çıkıntıları süslü bir çerçeve oldu ki, her gören bunları tek tek mi boyadın, falan gibi "yok artık" şeklinde cevaplanacak deli sorular soruyor.

Bu panolardan henüz denemediyseniz deneyin, acayip güzel oluyorlar.

2 yorum:

  1. merhabalar.yeni panonuzu gördüm ve çok beğendim.hobi marketlerde mi satılıyor bu panolar merak ettim.ellerinize sağlık.renkler çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. beğendiğine çok sevindim.

    evet evet, oralarda da var, mesela Bauhaus'ta, ayrıca seramik-polyester obje satan hemen her yerde bulabilirsin.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...