24 Ocak 2020 Cuma

Keçenin Gözleri


Keçe iğneleme ile hayvancıklar yaparken en sevdiğim kısım ve en çok da vakit harcadığım, gözler..Göz bebeklerini bir kaç milim kaydırarak ifadeleri değiştirebilmek, o minicik beyaz keçe parçaları ile ışıltı verirken, baktığı yönü değiştirebilmek..Resim yapamayan benim gibi birine kendisini Leonardo zannettiriyor, o kadar yani..:))



Tasmamız da keçeden tabii..Biraz boya ile ona da renk ve derinlik vermeye çalıştım..



Aklımda rakundan, aslana denemek istediğim o kadar çok hayvancık var ki..Biraz da zaman olsa..:))

4 yorum:

  1. Çok güzel bakıyor bu şeker :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelll..şahaneeee...resim yapabilen ben, hayranlıkla bakıyorum şu an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçenin hacimli dokusunun avantajlarından yararlandım sadece, ne mutlu ve de selam olsun resim yapanlara, resim sevenlere, beni böyle böyle gaza getiren mütevazı dostlara :))

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...