18 Şubat 2019 Pazartesi

Tepsiler İç İçe



Bu model, Filiz Türkocağı'na ait..Buram buram biz kokusundan anlaşılıyor zaten değil mi? Annelerimizin dantelleri, dedelerimizin nazar boncuğu..Mutlaka bir tepsi örtüsü yapmalıyım derken, evdeki English Home sunum tahtasının tepsisi aklıma geldi..Önce tepsiyi bembeyaz yapmak lazımdı tabii..Keten üzerine işleyince, tam tepsi ölçüsünde kestim, kenarlarına dantel..Bu örtü model kenarları dantelsiz olmaz gibi geldi bana..



İçine cam mı kestirsem de korusam örtümü, pvc mi kaplatsam da daha kullanışlı olsa derken, evdeki orta deseni artık bozulmaya ramak kalmış paşabahçe tabak veya tepsicik, her ne ise işte, içine oturuvermez mi? Tepsiler sıkı sıkıya iç içe geçip, benim kanaviçemi böyle, olduğundan düzgün, işledğimden gözalıcı yapmazlar mı? Hayır model güzel, şema süper ama, günlük hayata uymayınca kullanılmıyor, bilirsiniz..Ben sıkça kullanılacak bir şey istedim bu sefer, öyle özendim..

Neyse, bir takım hoş sürprizler biraraya geldi yine, beni de el işimi de kurtardı..Adı geçenlerin hepsine ayrı ayrı teşekkür eder,  sizin de aklınızda bulunsun, derim..Bir de "Nazar değmesin"..:))

8 yorum:

  1. Bayıldım. Elinize sağlık. Gerçekten çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman teşekkürler, çok sevindim beğenmenize..

      Sil
  2. Dantel ince ruhlu insanların sunumlarında yer alır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, üstüme alınıverdim nedense:))

      Sil
  3. Kanaviçe ve dantel bizi anlatır. Tepsiniz harika olmuş,elinize sağlık. Filiz Türkocağı'nın bu zarif modelini ben de çok beğenirim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...