26 Şubat 2019 Salı

Çok Sevince



Ben bu gülleri çok sevdim..Renklerinin pastelliği, Bursa keteninin kolay sayılabilirliği, abajur ustasının işlediğim kumaş parçasını çok güzel kaplaması..Hepsi bir araya gelince daha önce abajur kalpağını işlediğim modelin bir de ayaklı lamba kalpağı versiyonu ile devam ettim. Biri konsolun üstünden, diğeri diğer yanından yerden yemek masasına bakarken, ben de bittiğinden beri oturduğum koltuktan hayran hayran onları izliyorum..

Çok sevince insan heyecanla başlıyor, bir hızla bitiriyor, bir hevesle kullanıyor..Demek ki her şey sevmekle oluyor..Demek ki..



9 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor... Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. Oyyy,çok güzel,çok emekli. Yeniden heveslendim ama gözler...Ellerinize gözlerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orası sıkıntılı işte..Daha büyük deliklilerle, iri delikli etaminle mesela tavsiye ederim yine de..

      Sil
  3. of harika olmuş , bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. Emek çekilen şey nasıl da güzel oluyor, ellerinize sağlık.

    Her abajurcu da güzel kaplama yapamaz sanırım, değil mi?
    Ben de heveslenmiştim ama nereye, kime gidip yaptırılır emin olamadığımdan vazgeçmiştim.
    Küçük küçük parçalar işleyip kendim yapıştırdım :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...