20 Şubat 2019 Çarşamba

Çiçek Çiçek Bahara Davet



Madem tepsilerden gidiyoruz, bir tane daha gelsin mi? "evde kendi kendine one stroke" çalışmalarımdan yine..Yine aynı malum ahşap sunum tahtası tepsilerinden birine..Bu sefer tepsiyi hiç boyadan, sadece ortasına desenler ekleyerek..Tabii üzerlerini vernikleyerek de.





Tüm çiçeklerin tam da hayalimdeki gibi olduğunu söylemek zor olsa da, en azından yavaş yavaş fırça tutmaya, çizgi çizmekten korkmamaya başlıyorum.Benim gibi "çöp adam bile çizemeyen" birisi için aşama katetmeye başladığımı ben bile fark edebiliyorum.

Neyse, çiçekler zamanla daha da gelişecek olsalar da, tepsi tamamdır, hayalimdeki gibi oldu tam da..Yalnız ben bu çiçek böcek işlerinden kolay sıkılan biriyim, onu ne yapacağız, şimdilik bilemiyorum:))  

Bu post, kar yağışının eli kulağındayken, 1. cemrenin düştüğü bu gün, bahara bir davet olsun o zaman, karlı dağları aşsın da gelsin artık.. 

4 yorum:

  1. Boyamanın bir ucundan tutmuş olduğum için sanırım böyle paylaşımlar çok mutlu ediyor beni. Çok da güzel olmuş ellerinize sağlık. Çok kısa süreli de olsa ders aldığım halde yaprağı bile zor ortaya çıkarırken sizin kendi kendinize attığınız fırça darbelerine bayıldım. Maşallah. Güle güle kullanın tepsinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, nezaketiniz için de ayrıca, haddimi biliyorum ama, sizden böyle yorumlar alınca şımarmadan da duramıyorum işte, iyi ki varsınız:))

      Sil
  2. bende üreten insanların giderek bloglardan uzaklaştığını gözlemlediğimden ayrı bir seviyorum böyle paylaşımları.çokk güzel ve neşeli.bahara açık davet.çok beğendim.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bir fotoğraf, bir kelime..Post yazmaktansa diğer kanallara ağırlık veriyoruz, ya zamansızlıktan, ya söyleyecek söz bulmakta zorlanmamızdan bu günlerde..Neyse, birbirimize vereceğimiz destekle devam ederiz umarım hepimiz eski günlerdeki gibi..Teşekkür ederim çok çok..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...