1 Mayıs 2017 Pazartesi

Romantik


Bazen, aniden tüm kalbimle vurulduğum, masallardaki gibi "bin can ile aşık" olduğum şemalarla karşılaşınca, elimdeki işi gücü bir kenara bırakıyor ve işliyorum..Soluksuz, uykusuz, durmadan, dinlenmeden.. Taa ki o fotoğraf ellerimin arasında canlanana kadar, beni içindeki hikayeye çekene kadar..İşte onlardan biri..Bisikletli..Çizgi film tadında değil mi? Hem de çook gerçekçi..




Bu da daha masalsı, daha romantik..Zaten adı da "romantik kuşlar"..Kırlangıçlar..Çocukluğumdan kalma bir sevinç..O inanılmaz çamurdan yuvanın içinden uzanan minicik kuş kafaları ve daha küçükten bize öğretilen kuş yuvalarına duyulması gereken saygı..Anlamını ancak anlıyorsa da insan, hayvana, hayvanın emeğine, ailesine ve Tanrı'nın yarattığı insan dışındaki her şeye saygı duymanın ve doğayı hayranlıkla izlemenin önemi ile yetiştirilirdi eskiden çocuklar, şimdilerde kaç ailede kaldı, bilmiyorum..Yoksa yüzyılın son romantikleri, bir bizler mi kaldık?  


4 yorum:

  1. doğayı hayranlıkla ve şükrederek seyreden sanırım bir avuç kişiyiz. Ya da güzellikleri gör(e)meme, artık sadece madde ve ego için yaşama popüler. Bilemedim.
    Görenlere de, gösterenlere de hep hayranım, hep hayran kalacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neslimiz tükenmesin diye korumaya alırlar belki bizi bir 10 yıl sonra:))

      Sil
  2. Çok harika olmuş, ne güzel yazmışsınız doğa ile ilgili.. Nesiller artık toprağa hasret.. Ama inanıyorum Doğaya saygı duyup, onun isteklerini de düşünüp yaşamımızı şekillendirdiğimizde daha iyi bir dünya bizi bekliyor..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. elif neler kaçırmışım, hay allah, çocuklar geldi, çocuklar gitti, istanbul vs. derken harika işlemeler harika, renkler, desenler, masal gibi.. çok sevdim çok.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...