4 Mayıs 2017 Perşembe

Hobilemece'de Sepet Sepet


Sadece örerek değil, dikerek de sepetler hazırlıyorum..Evin her yeri için çok kullanışlılar..Aslında çoğunu bitirdiğimde tablo gibi karşıma koyup seyretmek istiyorum ama, onlar kullanmak için..Eskitmek, sonra tekrar yenilerini yapmak, kullanırken birlikte anılar biriktirmek için.. 


Bu sepetin doğuşu biraz ani oldu..Bu kalın mı kalın temizlik bezi elimde kalıverince bir an, sepete dönüşüverdi işte..Yazık bu dokuda, bu kalınlıkta, bu şıklıkta bir şeyi yerlere, tozlara, yağlara sürmek, değil mi? İçine bir astar, kenarına mantarcıklar..Kendi soyundan diğer kurulama bezlerine kucak açtı işte..



Ve diğeri..Sert duruyor, neredeyse plastik kutu gibi..İçinde yapışkanlı tela var..Dok Tela, şu yakalarda kullanılanlardan..2 sap taksanız çanta olur, benim gibi bu işleri yeni yeni çözmeye çalışanlara fikir olsun, bilgi olsun, ilham olsun..Cesaret versin bir de tabii, her işin başı cesaretle "ya Allah" diyerek girişivermek işe, muhtaç olduğunuz kudret içinizde :))   



Bu da bonus olsun, mantarcıkların şeması..İstediğiniz her yere..Benim bebeklik ağız bezimizin kenarları da mantar işliydi, bebek eşyalarına da çok yakıştırırım bu yüzden..Hem hobicilere hem de tüüüm Mayıs bebeklerine hediyem olsun naçizane..Mutlu hafta sonları 


7 yorum:

  1. sepetler harika! Mantar işlemesi de çook yakışmış. Şu ikinci olan da çok güzel, çok şık! Ellerine sağlık Elifçim, güle güle kullan sepetlerini :) Hıdrellezini de kutluyorum bugünden, dileklerin gerçek olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım, senin de, bolluk, bereket getirsin bize Hızır ile İlyas, gül ağacının altına başka dileklerim de olucak tabii:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller. Ben mantar desenini hep sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
  4. mantarlı olana bayıldım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göz alıyor değil mi kırmızı kırmızı? :)) sevgiler

      Sil
  5. harika olmuş sepetler... ellerinize sağlık. :)

    blogumda uzun bir aradan sonra çekiliş düzenliyorum sizleri de bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ne zamandır çekiliş yoktu bizim mahallede, iyi gelecek hepimize..Ellerine sağlık, kolay gelsin şimdiden..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...