4 Mayıs 2017 Perşembe

Ahşap Boyama


Ne zamandır eski sıklıkta boyamasam da bir şeyler, bu aralar özlemim arttı galiba, boyamaya biraz daha vakit ayırmak istiyorum. Biraz kutu, biraz tepsi, falan filan..Biraz renklerle, boyalarla oynamayı özlemişim galiba..


Bu ortası cam tepsi, biraz boynu bükük duruyordu, pek tercih edilmiyormuş galiba, nasıl boyanacağına karar vermekte zorlanıyormuş görenler..Ben peçete yaptım camını ve kenarlarını..Eskittim de..Hatta kalktım gittim yapı marketten yeni kulplar bile aldım ona. Görüp yanından geçip gidenler utansın, var mı ondan güzeli artık:))



Bir de kutu..Pasta malzemeleri, kabartma tozu, vanilya, kakao, paketinde bir dolu ıvır-zıvırı saklasın, ama kendisi saklandığı dolabın kapağı her açıldığında cıvıl cıvıl cıvıldasın istedim..Ekoseler, puantiyeler, kırmızılar, maviler..Bir şeyler pişirmem gerektiği her zaman içimde açan renk renk çiçeklerin renklerinde..Boyamaya devam, özlemişim..hem de çok..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...